čtvrtek 24. června 2021

Podruhé...

...na očkování. Není to taková hitparáda jako poprvé, ale s brufenem se to dá.

Odpoledne ,,směna" v galerii, do které teď nikdo nechodí. Pochopitelně. Kdo by v tomhle vedru šel koukat na umění.

Aspoň potáhnu přípravy na novou výstavu. VÁZY

Ve fungování galerie  velký posun. Do galerie chodí na brigády dvě skvělé holky. Úterky  Bára ( studentka malby na vysoké škole v Ostravě), co druhý čtvrtek Jana, matka dvou dětí, co občas potřebuje klid na práci ( vystudovala sociologii a v tomto oboru i pracuje) .

Valentýna Ondřejová, kterou jsem vtáhla více do přípravy výstav. Je to poklad. ( momentálně studuje   Dějiny umění na Ostravské univerzitě Mgr )  Komunikuje se všemi pěti vystavujícími, píše texty ( takové bych nevypotila ani za milion let), připravuje podklady pro tisk.

...

Šťastná z práce. Klientům se návrhy líbí, můžu to dál rozpracovat.  Hodně věcí nechávám uležet, sem tam něco upravím nebo úplně změním a posílám až po pár dnech . Jsem si více jistější. Občas si i něco sama sobě pochválím. To nebývalo. Doufám, že tento stav udržím.

V pondělí odjíždíme na dovolenou. Už teď mi B. hlásí, kdo všechno u nás bude spát. Doufám, že to náš dům přežije bez újmy.

Asi stárnu. Namísto horečného praní a sušení večer před odjezdem, mám už pět věcí sbaleno. Při té příležitosti jsem vytřídila spoustu věcí. Zjistila jsem, že většinu roku jsem  chodila jen ve dvou vlněných svetrech ze sekáče. Dokoupila jsem si další dva s příměsí alpaca a mám vyřešeno zase na několik let.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Soňo pobavila jste mne s balením na dovolenou. Manžel má zabaleno týden dopředu. Připravuje se a balí důkladně. Předpokládá, že letní dovolená se protáhne do zimy, proto má přibalenou i flanelovou košili. Já jsem opak. Ráno, když odjíždím, dám do tašky pár věcí a hlavně léky a můžeme vyrazit. Zdraví Iwka

Soňa Malinová řekl(a)...

Teď se zas směju já:)) Letní dovolená až do zimy:))

Jana řekl(a)...

Svetr super, mám od jara podobný a odložila jsem ho až teď ve vedrech. Já před dovolenou se třemi dětmi tak vyšiluju, že radši nikam moc nejezdíme, mám doufat, že mě to časem přejde?

Soňa Malinová řekl(a)...

My si dnes řekli, že když budeme chtít jet domů, tak pojedeme, nehledě na to, že máme zaplacený drahý hotel. Ani jednomu se zas tak moc nechce. Ještě že jsme tak podobné povahy.

Anonymní řekl(a)...

Já se balím normálně, asi taky potřebuju čím dál tím míň věcí, můj muž 10 minut před odjezdem. S Krumlovem jsem si připomněla historku, asi před 5 lety jsme jeli poprvé s mužem bez děcek na dovolenou, zrovna do toho Krumlova a tam jsme před penzionem otevřeli kufr od auta a zavazadlo nikde...já ho vystrčila z prádelny do garáže a do auta už ho nikdo nedal :-). Chvilku jsme tam po sobě čuměli a pak se smáli... Nakonec pro to jel domů /JM, cca 3,5hod cesty/ a já si sama v klidu prošla Krumlov. Jo a tento víkend u nás spalo cca 30 puberťáků...dům stojí a všichni přežili :-). Pěkný léto všem. Petra